tirsdag 14. februar 2017

Valentine kort til en venninne

Jeg har jo da vært så heldig at jeg har blitt spurt om å være gjestedesigner hos Hobbykunst Norge, noe som ikke var spesielt vanskelig å svare ja til :)

Jeg har allerede blogget en presentasjon, men i dag blogger jeg mitt første bidrag som gjestedesigner.

Mitt første DT bidrag måtte jo være litt valentine inspirert siden det er valentine i dag, så jeg har laget et kort som kan gis til en god og nær venninne i anledning dagen


Og slik ble da resultatet..

Jeg har brukt Mathia blomstene til Hobbykunst, og lagt på litt glitterlim som en ekstra detalj

Motivet er fra LDRS Creative, og er fargelagt med copic

Tagen og bakgrunnsarket er fra Kaisercraft, serien Sea Breeze

Jeg har også brukt en stor dies som bakgrunnsdetalj, den er rett og slett nydelig.

Jeg deltar i disse utfordringene med kortet :

HJerteboden : kjærliget

Kort o mania : bruk dies eller punch

Papirdesign : Dies

Papirplaneten : Kjærlighet

Scrap from your heart : Morsdag / valentine

Stempelklem fra Anita :)

5 kommentarer:

  1. Nydelig kort,flott fargelagt :)
    Takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten,
    DT Bente:)

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort! Artig med Valentineskort som ikke går i rødt eller rosa ♥
    Takk for at du ble med på Papirdesigns februarutfordring :)
    Klem, DT- Renate

    SvarSlett
  3. Så flott kort og herlige farger. <3 Nydelig fargelegging.
    Gratulerer med gjestedesignerplass. :-)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart.

    Klem DT Line

    SvarSlett
  4. Fint kort og bruk av dies :) Takk for du deltek hos Kort O Mania! DT-Gina

    SvarSlett
  5. Flott kort og fine farger. Nydelig tekst på tagen. Tusen takk for at du deltar i utfordringa til Papirplaneten.
    DT-Annelen

    SvarSlett